Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Αρχάγγελος Ζαντκιήλ


Το όνομα του Ζαντκιήλ σημαίνει '' η αρετή του Θεού''. Θεωρείται ο αρχάγγελος του ελέους και της καλοσύνης, ενδεχομένως επειδή επέτρεψε τον Αβραάμ από το να θυσιάσει το γιο του, τον Ισαάκ, ως προσφορά στο Θεό.

 Ο Ζαντκιήλ μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε έλεος και συμπόνια απέναντι στον εαυτό σας και στους άλλους, καθώς και να απαλλαγείτε από την κριτική και την ασυγχωρησία. Με αυτό τον τρόπο, είναι ένας θεράπων άγγελος που εργάζεται δίπλα στον Αρχάγγελο Μιχαήλ για την αντικατάσταση της αρνητικής ενέργειας με πίστη και συμπόνια. Ο Ζαντκιήλ μας βοηθά να δούμε το θείο φως μέσα στον εαυτό μας και στους άλλους, αντί να επικεντρωνόμαστε στην επιπολαιότητα, στα λάθη της συμπεριφοράς ή στο εγώ.
 Αν δυσκολεύεστε να συγχωρέσετε τον εαυτό σας ή κάποιον άλλο, ζητήστε από τον Ζαντκιήλ να παρέμβει. Θα λειτουργήσει ως καπνοδοκαθαριστής που καθαρίζει το μυαλό, το σώμα και την καρδιά σας από την ασυγχώρησία. Αυτό δε σημαίνει ότι συγκατατίθεστε στην καταχρηστική συμπεριφορά του άλλου, σημαίνει απλώς ότι δεν είστε πλέον πρόθυμοι να κουβαλάτε το βάρος των συναισθηματικών καταλοίπων από παλιές καταστάσεις.
 Ο Αρχάγγελος Ζαντκιήλ είναι επίσης ευρύτατα γνωστός για τη βοήθειά του στις λειτουργίες της μνήμης. Εάν χρειάζεται να απομνημονεύσετε σημαντικές πληροφορίες, να θυμηθείτε που βάλατε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας ή αν απλώς θέλετε να διευρύνετε τη μνήμη σας γενικότερα, καλέστε τον Ζαντκιήλ.



ΒΟΗΘΑ ΣΤΑ ΕΞΗΣ


-συμπόνια
-εύρεση χαμένων αντικειμένων
-συγχώρεση του εαυτού και των άλλων
-θεραπεια, συναισθηματική και σωματική
-ενίσχυση μνήμης
-απομνημόνευση σημαντικών πληροφοριών
-σπουδές, μαθητές και διαγωνίσματα



Επίκληση


Αρχάγγελε Ζαντκιήλ, σε παρακαλώ βοήθησέ με να θεραπεύσω την καρδιά μου. Αν είμαι αγκιστρωμένος στην ασυγχωρησία, σε παρακαλώ βοήθησέ με να αποδεσμευτώ πλήρως από αυτήν. Αν υπάρχει κάτι το οποίο δεν βλέπω, σε παρακαλώ βοήθησέ με να δω καθαρά. Αν χρειάζεται να γίνω περισσότερο συμπονετικός, σε παρακαλώ γέμισε την καρδιά μου με συμπόνια. Αν είμαι ανήσυχος ή ταραγμένος σε παρακαλώ γέμισε την καρδιά μου με πίστη και γαλήνη. Αφήνω απόλυτα την κατάσταση σε εσένα και στο Θεό, και έχω εμπιστοσύνη ότι η θεόσταλτη θεραπευτική δύναμή σου θα φροντίσει κάθε λεπτομέρεια με Θεία χάρη, αρμονία και σοφία. Σε ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου