Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Θεραπεία για Εσάς

 Εάν αντιμετωπίζεται οι ίδιοι κάποιο πρόβλημα υγείας, είναι παρήγορο να γνωρίζετε ότι μπορείτε να απευθυνθείτε σε ισχυρούς θεραπευτές. Η προσευχή αυτή μπορεί να συμπληρώσει οποιαδήποτε άλλη πνευματική ή ιατρική θεραπευτική αγωγή ακολουθείτε:


Αγαπημένε Ιησού, θεραπευτή του Θεού...Αγαπημένη Όνυα, θεραπεύτρια του Θεού...Αγαπημένε Αρχάγγελε Ραφαήλ, θεραπευτή του Θεού...Αγαπημένε Αρχάγγελε Ζαντκιήλ, θεραπευτή του Θεού... Αγαπημένη Αγία Τερέζα, θεραπεύτρια του Θεού. Η αγάπη του Θεού βρίσκεται τώρα μέσα μου. Είμαι πλήρης και θεραπευμένος με την αγάπη του Θεού. Ιησού...Όνυα...Ραφαήλ..Ζαντκιήλ...Τερέζα...Είμαι τόσο ευγνώμων για τη φροντίδα, τη θεραπεία και την ανακούφιση που φέρνετε...Σας ευχαριστώ που με καθαρίζετε και με εξαγνίζετε απόλυτα. Τώρα είμαι τελείως καλά. Τώρα αισθάνομαι υπέροχα, πλήρης με το πνεύμα της αγάπης με κάθε τρόπο. Νιώθω ενεργοποιημένος. Νιώθω ευτυχισμένος. Είμαι ξεκούραστος και ανανεωμένος. Σε ευχαριστώ, Θεέ μου. Σας ευχαριστώ, θεικοί θεραπευτές.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου